14 Ağustos 2016 Pazar

Mutlu Son!

O günden sonra hiç konuşmadık seninle. 
Sana ait tüm parçaları yok ettim içimden, ne içimde, ne odamda, ne telefonumda.. 
Hiçbir şeyde yoktun, yoksun. 
Senden sonra derslerime daha çok odaklandım, daha çok güldüm, eğlendim. 
23 Ocaklar geçti, her ayın 23'ü geçti ve ben bir şeyler hissetmedim. 
Başka bir yerde adını duyunca dönüp bakmadım. 
Senden sonra kardeşim doğdu. 
İlgi alanlarım tamamen değişti, yenilendim. 
Büyüdüğümü hissettim senden kopunca.. 
Okula giderken daha da istekli oldum. 
Daha çok meyve yedim kahvaltıda, çünkü ailemle çok güzel kahvaltı ediyoruz artık. 
Sabahları ruh gibi gezmiyorum. 
Servisime binince güller açtırıyorum dört bir yandan.
Son ses müzikler, komik danslar, o bir saatlik yol nasıl da eğlenceli geçiyor. 
Bak bu dördüncü senemiz olacak ve ben senden tamamen arınmış bir şekilde temizim. 
Bir bebek gibi, henüz yeni doğmuş bebek gibi tertemiz.. 
Hiç sevmemiş, yara almamış bir bebeğin yüreği gibi, tertemizim. 
Yarın okullar açılıyor. Son kez oturacağım o sıralarda. 
Her köşesinde senin izinin olduğu o okula son bir kaç ay daha ayak basacağım.. 
Ondan sonra anıların bile yok olacak benden. 
Bu sona hazır ol Duvar! 
Saat geç oldu. 
Bak, başımı rahatça yastığa koyup, 
güzel bir uyku çekmeye hazırlandığım sensiz bir gece daha. 
Ve ben bu gece de tam anlamıyla mutluyum. 
İyi, çok iyi geceler.




Sonra ne mi oldu? Gerçekten hiç ama hiç konuşmadık. İhtiyaç duymadım ona.
İlk zamanlar büyük bir nefret duydum ona karşı. Sonra zaten nefretimi bile 
hak etmediğini hatırladım. O şerefsizin tekiydi, ben ise en kalitelisinden enayi.
O hiç yaşamamış olmayı, tatmamış olmayı dilediğim bir tecrübe oldu.
O 4 yıl boyunca yüzüme tükürdüğü ne varsa yaladı!
"Yapmam!" dediği ne varsa yaptı. 
O zaman hoşuma giden her hareketi şimdi midemi bulandırıyor.
Fotoğraflarına yine uzun uzun bakıyorum, evet! 
Ama içimden geçirdiklerimi duymak bile istemezsiniz.
Ona, şerefsizlikleri sayesinde bana kattığı güzellikler için,
teşekkür bile etmeyeceğim.
Çünkü kendimde keşfettiğim tüm iyi şeyleri ben zaten hak etmiştim!
O bu hayatta bir insanın kötülüğünü bile hak etmiyor.
Zamanında cennet diye sevdiğim neyi varsa, toplasın onları ve cehenneme gitsin!
Benden uzak olsun da kime yakın olursa olsun bile diyemem, başkalarına da yazık.
Ona da yazık. 
Sizlere söylüyorum! "duvar" gibilere rastlarsanız hemen oradan uzaklaşın veya
ölü taklidi yapın. Çünkü onun gibi köpeklere feda etmek için, 4 yıl hiç iyi bir fikir değil.

Ve sana gelince..
Bunlar sana olan son sözlerim.
Ama daha hiçbir şey bitmedi.
Ahım, öyle bir yerden vuracak ki seni,
Adımı söyleyemeden, "Tüh!" diyemeden,
ilk kez benim için AĞLAYACAKSIN KÖPEK.

devamı yok. devamında ben hep gülüyorum. en iyisi.

1 yorum: